Jdi na obsah Jdi na menu
 


Modelován planet Sluneční soustavy.

Vizuální model pohybu planet ve Sluneční soustavě ve Scratchi.

AM

article preview

 

Zadání:--

Vytvořit modelování oběhu planet v programu, tedy předvídání na základě určitých informací chování tělesa (v našem případě planety). V astronomii je tento příklad nedostačující, proto bychom museli zapojit i gravitaci - hmotnost a elipsu (1. Kep. z.),…aj. f. zákonitosti.

!!!! Důležité je stanovit měřítko ve virtuálním dvojrozměrném prostředí. !!!

V tomto případě 0.36 dílku = 1 milion míle, 180/500, kde 180 je osa y.

Proměnné jsou následující:

1) Známe vzdálenosti středů planet od středu Slunce.

2)Dobu jedné otáčky, (- když Merkur vykoná jednu otáčku za určitý čas, kolik udělá Země za tento čas a další planety? (jednoduchá trojčlenka)).

 

pl1.png

 

pl.png

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář
 

Aktuální čas

normální:

internetový:

co to je?

O nás

_____________________________________

Nezávislý zájmový kroužek robotiky na Studánce se zabývá poznatky o technice, jako je elektronika či programování. Věnujeme se různým problémům od nejjednodušších příkladů po složitější týkající se matematiky a fyziky.


Spojte se s námi!


Vyhledávání